ورود به حساب کاربری

رمز خود را فراموش کرده اید ؟

رمز خود را فراموش کرده اید ؟

صبر کنید، اطلاعاتم را به یاد آوردم !
آیا نیاز به مشاوره دارید ؟ 09120624630
  • ورود کاربران

شرکت مهندسی اعتلای صنعت پارس

شرکت مهندسی اعتلای صنعت پارس

شرکت مهندسی اعتلای صنعت پارس.

44259285 - 44259278 - 02144259354 فکس: 02144289501
ایمیل Info@burner.ir

مهندسی اعتلای صنعت پارس
تهران - فلکه دوم صادقیه - برج گلدیس - طبقه 5 - واحد 515

  • خانه
  • خدمات مهندسی
    • مشعل
      • تعمیرات تخصصی مشعل ها
      • تنظیم مشعل بوسیله آنالایزر
      • نصب و راه اندازی مشعل ها
      • تغییر سوخت مشعل ها
      • چک لیست عیب یابی سریع مشعل
      • مشعل توربوجت
    • دیگ
      • تعمیرات تخصصی دیگ ها
      • نصب و راه اندازی دیگ های فولادی
      • مونتاژ دیگ های چدنی
      • بازرسی دوره ای دیگ و مخازن تحت فشار
    • تابلو برق و سیستم کنترل
      • نوسازی و بهینه سازی تابلو برق
      • نوسازی و بهینه سازی سیستم کنترل
      • مشعل بان
    • بهینه سازی مصرف انرژی
      • کاهش تضمینی مصرف سوخت موتورخانه
    • تعمیر قطعات
    • تامین قطعات یدکی
  • خدمات پس از فروش
    • دیگ بخار و آبگرم ماشین سازی اراک
    • صنایع اشتعال اراک
    • پارس مشعل
    • مشعل کاوه
    • مشعل گرم ایران – Riello
    • دیگ شوفاژکار
    • مشعل های کوره – NOXMAT
    • مشعل Baltur
  • آموزش
    • آموزش های کاربردی
    • پرسش و پاسخ
    • اطلاعیه های دوره های آموزشی
      • دوره آموزش تخصصی مشعل
      • دوره آموزش تخصصی بویلر
    • سرفصل های دوره آموزشی
      • سرفصل دوره آموزش تخصصی مشعل
      • سرفصل دوره آموزش تخصصی بویلر
    • سوابق آموزشی
  • فروشگاه
    • مشعل
      • NOXMAT
      • پارس مشعل
      • مشعل کاوه
      • گرم ایران
      • ریلو (Riello)
      • مشعل اشتعال اراک
    • قطعات مشعل
      • دمپر سرو موتور
      • رله و تایمر مشعل
      • شیر برقی
      • پرشر سوییچ
      • رگلاتور فشار گاز
      • چشم الکترونیک
      • پمپ سوخت
    • بویلر
      • دیگ ماشین سازی اراک
    • قطعات بویلر
      • شیرآلات بویلر
      • لول کنترل
  • دانلودها
    • مقالات
    • فیلم ها
    • گالری تصاویر
    • حوادث مشعل و دیگ
  • درباره ما
    • درباره ی شرکت
    • گواهینامه ها
    • رضایتمندی مشتریان
    • کاتالوگ شرکت
  • تماس با ما
  • سبد خرید
    سبد خرید شما خالی است.
پرسش و پاسخ
  • صفحه اصلی
  • پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ

با دوستانتان این مطلب را به اشتراک بگذارید

۹۷ نظر در “ پرسش و پاسخ”

  1. توسط مهدی گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۷:۴۰ ق٫ظ

    سلام یه سوالی داشتم و اونم اینکه شعله مشعل دیگ بخار ما به انتهای بویلر خیلی برخورد داره حتی وقتی دریچه عقب بازدید شعله را میزنم کنار از دریچه شعله تا ۱۰ سانت به بیرون میزنه چطور میشه گاز را کم کرد که شعله تا انتها نرسه از رگلاتور گاز تا جایی که راه داشت کم کردم از شیر پروانه ای ورودی گاز به مشعل هم کم کردم اما بازم یکم زیاد هست میشه راهنمایی کنید

    1. توسط مهندس خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۸:۰۰ ق٫ظ

      سلام و عرض ادب
      لطفا توجه داشته باشید :

      ⛔️برخورد شعله با دیواره بویلر ممنوع است چه برسد به خروج ۱۰ سانتیمتری شعله از بویلر به بیرون

      جهت کاهش طول شعله چند راه وجود دارد :

      ۱- کاهش مقدار فشار گاز از طریق رگولاتور خط گاز
      ۲- کاهش دبی گاز از طریق تنظیم شیر برقی های گاز
      ۳- افزایش دبی هوا از طریق دمپر موتور

      ‼️ توجه توجه :
      پیشنهاد میگردد درخصوص موارد مشابه حتما به متخصصین مجرب مراجعه نموده و از سعی و خطا جدا خود داری فرمایید .

      ?باتشکر مدیریت

  2. توسط محمد صفوی گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۷:۴۲ ق٫ظ

    با سلام جایه آلن خور شیر برقی گاز اگه هرز بشود دیگر درست نمیشو یا راهی برای تعمیر وجود دارد؟

    1. توسط مهندس خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۸:۰۱ ق٫ظ

      سلام و عرض ادب
      احتراما درصورت هرز شدن آلن خور شیربرقی گاز، حتما ان را تعویض بفرمایید . ممکن است پیشنهادهای مختلفی از افراد مختلف دریافت کنید ولی توجه داشته باشید درصورت نشتی گاز‼️ و خدای ناکرده انفجار?، به مراتب هزینه های مالی و جانی خیلی بیشتری را میبایست پرداخت نمایید .
      ?باتشکر مدیریت

  3. توسط حسین ظهیری گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۷:۴۳ ق٫ظ

    سلام ، یه بویلر ۵ تن هست شبها هنگام استارت آلارم میزنه و بعد ازچند بار استارت مجدد راه اندازی میشه فقط شبها این مشکل هست رله هانیول روی رنگ زرد توقف میکنه چشمی و ترانس جرقه و وایرها هم عوض شده. علت از چیست؟

    1. توسط مهندس خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۸:۰۱ ق٫ظ

      سلام و عرض ادب
      عدم استارت مشعل و بروز خطا در مرحله زرد روی رله شما بیانگر عدم تشکیل شعله در مدت زمان ایمنی تعریف شده است و منشاء آن ممکن است یکی از علل ذیل باشد :
      ۱- دبی یا فشار کم گاز ( میتوانید با تنظیم دبی شیر و تغییر فشار رگولاتور موضوع را چک کنید )
      ۲- باز بودن بیش از حد دمپر هوا ( وضعیت دمپر هوا در زمان استارت را کمی بسته تر کرده و چک بفرمایید )
      ۳- عدم تشکیل جرقه و یا تشکیل جرقه در محل نامناسب ( در زمان استارت چک شود )
      و ….

      ✅ نکته : لطفا توجه داشته باشید معمولا در شیربرقی های SKP پس از سالها کارکرد و مستهلک شدن شیر ، بروز چنین خطایی طبیعی است .

      ☎️ درصورت نیاز به مشاوره میتوانید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید :

      ۰۲۱۴۴۲۵۹۲۷۸-۴۴۲۵۹۲۸۵-۴۴۲۵۹۳۵۴
      ۰۹۱۲۲۰۹۲۶۸۴

      ?باتشکر مدیریت

  4. توسط محمد امین درویشی گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۷:۴۵ ق٫ظ

    سلام،مشعلهای گازی ۳ تا ۵ را میشود دوگانه سوزش کرد؟

    1. توسط مهندس خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۸:۰۲ ق٫ظ

      باسلام و عرض ادب
      احتراما تغییر سوخت و یا اضافه نمودن سوخت جدید به هر مشعلی تنها پس از دریافت تائیدیه از تولید کننده آن مشعل و تحت نظارت تیمهای فنی مورد تائید آن تولید کننده محترم امکان پذیر است . در غیر اینصورت کلیه عواقب و تبعات آن بر عهده بهره بردار خواهد بود . در بسیاری از موارد متاسفانه بدلیل انجام فعالیتهای غیر استاندارد شاهد انفجار ها و حوادث متعدد میباشیم . ?با تشکر خلخالی مدیریت

      1. توسط محمد گفته است :پاسخ
        ۱۴۰۱-۰۴-۱۵ در۴:۱۴ ب٫ظ

        سلام وقت بخیر، میخواستم بدونم شما دوره های آموزشی برگزار می کنید

        1. توسط احمد آرین گفته است :پاسخ
          ۱۴۰۲-۰۲-۲۱ در۲:۳۲ ب٫ظ

          سلام وقت بخیر،رله مشعل گازی قرمز شده و دیگر استارت نمیکند ،علت چیست؟

    2. توسط میکائیل گفته است :پاسخ
      ۱۴۰۰-۱۲-۲۹ در۱۰:۳۳ ب٫ظ

      باسلام رله ازکارافتادبرای تعمیرات کجابایدمراجعه کنم

      1. توسط behnam jamali گفته است :پاسخ
        ۱۴۰۱-۰۱-۲۵ در۹:۳۲ ق٫ظ

        سلام
        آدرس شرکت ما :
        تهران ، فلکه دوم صادقیه برج گلدیس طبقه ۵ واحد ۵۱۵.

  5. توسط اسفندیار گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۷:۴۵ ق٫ظ

    باسلام قطر نازل مشعل برای دیگ گلخانه ۲۵۰۰متری وفشار هوای اتمایز آن چقدرباشد؟دمای خروجی ۸۰درجه هست.

    1. توسط مهندس خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۸:۰۳ ق٫ظ

      سلام و عرض ادب

      شما برای گرمایش گلخانه خود میبایست :

      ? اول باید مقدار گرمای مورد نیاز خود را توسط مهندسین مشاور معتبر محاسبه و مشخص فرمائید .

      ?سپس بر اساس حرارت مورد نیاز و سیستم گرمایش، مطابق با پلاک تولید کنندگان محترم مشعل یکی از آنها را مطابق با ظرفیت مورد نیاز خود انتخاب بفرمائید .

      ⛔️با توجه به قیمت فعلی گاز و احتمال افزایش قیمت به هیچ عنوان روشهای سنتی و بکارگیری مشعلهای غیر استاندارد توصیه نمیگردد .

      ?باتشکر خلخالی

  6. توسط محسن گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۷:۴۶ ق٫ظ

    سلام بر مهندسین گرامی منظور از IRD بر روی فتوسل چی هست؟

    1. توسط مهندس خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۸:۰۴ ق٫ظ

      سلام و عرض ادب

      حروف IRD بیانگر سنسور پایش شعله فتوسل میباشد .
      ✅سنسور حساس به طیف ماذون قرمز و شعله گازوئیل

      ?باتشکر خلخالی

  7. توسط حمیدرضا یاوری گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۷:۴۷ ق٫ظ

    سلام اساتید محترم یه مشکل در مورد مشعل دارم روی شعله بلند ال اف ال ارور میده ولی شعله کوتاه مشکل نداره موتور دمپر زیمنس SQM 50 .ممنون

    1. توسط مهندس خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۸:۰۴ ق٫ظ

      سلام و عرض ادب
      احتراما بروز مشکل در شعله ۲ میتواند دلایل مختلفی داشته باشد که عبارتند از :

      ✅ تنظیم نبودن مقدار هوا و گاز ( باز بودن بیش از اندازه دمپر هوا – کم بودن فشار گاز – تنظیم نبودن دبی گاز و … )

      ✅ تنظیم نبودن میکروسوییچها موتور دمپر
      ✅ و ….

      ?باتشکر خلخالی

  8. توسط فرزاد فافا گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۷:۴۸ ق٫ظ

    سلام درمورد روش تست چشم الکترونیک uvمشعل دوگانه توضیخ بفرمایید.ممنون

    1. توسط مهندس خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۸:۰۵ ق٫ظ

      باسلام و عرض ادب
      احتراما تجهیزات پایش کننده شعله که از آنها در انواع متنوع و تحت عناوین مختلفی همچون UV cell – UVzed – فتوسل – میله یون یاد میشود ، جزء اساسی سیستم احتراق بوده و خرابی آن میتواند پیامدهای جبران ناپذیری را در پی داشته باشد . پیشنهاد میشود مقالات کامل و بسیار ارزنده در این خصوص را در قسمت مقالات وبسایت مطالعه فرمائید.
      ?باتشکر خلخالی مدیریت ?

      ✅مقاله پایش شعله ۱

      ✅مقاله پایش شعله ۲

  9. توسط طاهر گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۷:۴۸ ق٫ظ

    سلام به همه اساتید
    سوالی داشتم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
    یک مشعل پارس مشعل که روی دیگ چدنی نصب شده است،به گفته چند کارشناس،مشعل نسبت به دیگ بزرگ در نظر گرفته شده است.
    در حالت شعله بلند انتهای شعله به پره آخر آسیب میرساند.
    آیا راهکاری وجود دارد که بدون کم کردن طول شعله بتوان آنرا کنترل نمود؟
    به نظرم اگر طول شعله کوتاه شود ،دیگ جوابگوی چیلر جذبی موجود نخواهد بود.
    با تشکر

    1. توسط مهندس خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۸:۰۸ ق٫ظ

      با سلام و عرض ادب
      احتراما جهت بررسی دقیقتر پیشنهاد میکنم تصاویر پلاک دیگ و مشعل را ارسال بفرمائید .

  10. توسط سعید گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۷:۴۹ ق٫ظ

    سلام مهندس،درصد تغییرات نسبت ترکیب هوا وسوخت توی فصل سرد و گرم چقدره؟ نیازه اصولا به تغییر؟

    1. توسط مهندس خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۸:۰۹ ق٫ظ

      بدلیل سرد و گرم هوا شدن طی فصول سال، دانسیته هوا نیز تغییر مینماید . این در حالیستکه دور فن ثابت میباشد. لذا دبی هوا تغیر خواهد نمود . لذا تنظیمات فصلی مشعلها یک ضرورت است .?باتشکر خلخالی

  11. توسط سجاد اسدپور گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۷:۵۰ ق٫ظ

    سلام ، لطفا طریق تنظیم کردن مشعل گازی که سوخت را خام نسوزاند را میفرمایید؟

    1. توسط مهندس خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۸:۰۹ ق٫ظ

      سلام و عرض ادب
      احتراما سئوال مطرح شد خیلی کلی است و شاید با توجه به شرایط کاری مختلف نیاز به ساعتها بحث و پاسخ داشته باشد . علی ایحال بصورت کلی توجه داشته باشید که بازاء هر متر مکعب گاز طبیعی حدود ۱۰ متر مکعب ( مطابق با محاسبات بر روی کاغذ ) جهت حصول احتراق کامل هوا نیاز خواهیم داشت . اما در عمل چیزی در حدود ۱۵ درصد هوا بیشتر از هوای اشاره شده جهت حصول احتراق کامل نیاز میباشد . تنظیم نسبت سوخت و هوا عمدتا از طریق تغییر فشار و دبی خط گاز از طریق رگولاتور و شیر برقی ها و… . تغییر دبی هوا از طریق تغییر وضعیت دمپر هوا اتفاق میفتد . ?باتشکر خلخالی مدیریت

  12. توسط sattar raziyani گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۷:۵۰ ق٫ظ

    باسلام،کسی هست که طرزکار کامل مشعل رو فایل یا ویدئو ازش داشته باشه؟

    1. توسط مهندس خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۱-۳۰ در۸:۱۰ ق٫ظ

      باسلام و عرض ادب
      احتراما جهت دریافت اطلاعات مورد نیاز خود میتوانید به آرشیو تصاویر و فیلمهای گروه مراجعه فرمائید . درحال حاضر فایل آموزشی جامعی درخصوص مشعل و بویلر جهت بازنشر در فضای مجازی وجود ندارد . علی ایحال درصورتیکه بحث یادگیری برای شما جدی است توصیه میگردد در کلاسهای آموزشی مرتبط شرکت فرمائید . ?باتشکر خلخالی مدیریت

  13. توسط M.z گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۲-۰۶ در۶:۴۰ ق٫ظ

    سلام. مشعل پارس چند وقتی هست که موقع روشن شدن صدای انفجار میده. رنگ و اندازه شعله پس از تشکیل مناسب میباشد . میشه راهمایی بفرمایید لطفا؟

    1. توسط مهندس خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۲-۰۶ در۶:۴۵ ق٫ظ

      باسلام و عرض ادب
      لطفا موارد ذیل را چک بفرمایید :
      ۱ – فشار گاز در ورودی مشعل
      ۲- سلامت عملکرد ترانس و الکترودهای جرقه و اطمینان از تشکیل جرقه در محل صحیح خود
      ۳- سرعت مناسب باز شدن شیر برقی تدریجی گاز
      و … .
      ?باتشکر-خلخالی

  14. توسط محمد گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۲-۰۶ در۶:۴۲ ق٫ظ

    سلام. یه مشعل کاوه دارم با رله زیمنس وقتی که ترم استاد می کنه دیگه روشن نمیشه ،هیچ گونه علامتی از ریست کردن نداره ،ولی دکمه ریستش رو می زنی روشن میشه،کسی می تونه کمکم کنه؟

    1. توسط مهندس خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۲-۰۶ در۶:۴۴ ق٫ظ

      باسلام
      براساس توضیحات ذکر شده ابتدا سلامت رله را چک بفرمایید . ترجیحا با رله دیگری موضوع را تست فرموده و نتیجه را اعلام بفرمایید .
      ?باتشکر – خلخالی

  15. توسط salman bakhtiary گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۲-۱۷ در۹:۵۱ ق٫ظ

    سلام خدمت اساتید گرامی
    یه پارس مشعل داریم ،بعد از روشن شدن و طی کردن مرحله اول و دوم خاموش میشه ، به جای uv در آن از میله یون استفاده شده است. لطفا راهنمایی بفرمایید.

    1. توسط مهندس خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۲-۱۷ در۹:۵۷ ق٫ظ

      باسلام و عرض ادب
      رله lfl عموما جهت پایش شعله در مشعلهای دو سوخته از uvcell و در مشعلهای گاز سوز از میله یون استفاده میکند .اگر سیستم پایش شعله شما میله یون است ، لطفا سلامت مدار پایش شعله و منجمله خود میله یون را بررسی فرمایید . بعضا یک لرزش ساده هنگام عملکرد مشعل میتواند منجر به اتصال میله یون به بدنه مشعل شده و منجر به بروز فالت فوق شود .
      ?باتشکر – خلخالی مدیریت ?

  16. توسط masoud moradi گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۲-۱۷ در۹:۵۳ ق٫ظ

    سلام دوستان لطف مي كنيد مراحل مختلف مشعل تا تشكيل شعله و روشن شدن ديگ را يك توضيح مختصر و مفيد بدهيد ممنون ميشم.

    1. توسط مهندس خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۲-۱۷ در۹:۵۶ ق٫ظ

      باسلام و عرض ادب
      احتراما پروسه استارت در مشعلهای با ظرفیتهای مختلف و نوع کاربری میتواند متفاوت باشد . لیکن چهارچوپ عمده مطابق مراحل ذیل میباشد :
      ۱- فن مشعل روشن میشود .( صحت عملکرد فن توسط پرشر سوییچ هوا چک میگردد )
      ۲- دمپر موتور شروع به باز کردن دمپر هوا میکند .
      ۳- عملیات پیش پاکسازی محفظه احتراق توسط هوا انجام میشود.
      ۴-دمپر موتور شروع به بسته شدن کرده و در وضعیت مینیمم قرار میگیرد .
      ۵- ترانس جرقه فعال شده و جرقه در سر الکترود جرقه تشکیل میگردد .
      ۶- شیر برقی پیلوت باز میشود .
      ۷- پس از رویت شعله توسط uv cell و … و اتمام زمان ایمنی شعله اصلی تشکیل میگردد .
      لازم بذکر کلیه موارد میبایست بصورت ممتدتوسط رله مشعل همواره کنترل گردد .
      ?باتشکر – خلخالی مدیریت?

  17. توسط یزدانی گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۳-۰۳ در۱۱:۲۱ ب٫ظ

    سلام مشعل گازی پس از. چند دقیقه خاموش و چراغ قرمز می شده ریست میکنم روشن میشه باز تکرار می شه

    1. توسط مهندس خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۷-۰۶ در۴:۱۴ ب٫ظ

      باسلام و عرض ادب
      احتراما اگر مدت زمان روشن ماندن مشعل هر بار ثابت و حدود ۳ الی ۴ ثانیه است و بعد مشعل خاموش میشود، محتمل ترین ایراد مرتبط با مدار پایش شعله است . لطفا چک بفرمائید . با تشکر

      1. توسط ali گفته است :پاسخ
        ۱۳۹۹-۰۶-۱۹ در۱۱:۰۵ ب٫ظ

        باسلام خدمت اساتید محترم

        مشعل دوگانه ایران رادیاتور داریم که دود میکنه بطوریکه محوطه کارگاه بوی دود کاملا پرمیشه شعله هم کاملا قرمز میباشد…راهنمایی بفرمایید لطفا…
        سپاسگزارم

      2. توسط جوادالوتدی گفته است :پاسخ
        ۱۳۹۹-۰۷-۲۴ در۱۰:۴۷ ب٫ظ

        با سلام وخسته نباشید ببخشید من یه مشعل ایران ترم دارم شعله میده بعداز چند ثانیه خاموش میشه یون دایر جرقه زن هم عوض کردم ولی تاثیر نداشت ممنونم راهنمایی میخوام باتشکر

  18. توسط محمد گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۶-۲۰ در۴:۱۲ ق٫ظ

    سلام، ۳ عدد جت هیتر مرغداری دوگانه سوز داریم که هر ۳ تا روی گاز، اول مشعل روشن میشه و بعد از چند ثانیه خاموش میشه، ولی روی گازوئیل مشکلی نداره و کار میکنه، مشکل از چیه،؟

    1. توسط مهندس خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۷-۰۶ در۴:۱۲ ب٫ظ

      باسلام و عرض ادب
      لطفا مدل مشعل را اعلام بفرمائید . متشکرم

    2. توسط ابوذر گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۸-۰۹-۰۸ در۱۱:۰۸ ب٫ظ

      سلام یه سیم ارت وصل کن

    3. توسط مهاجری گفته است :پاسخ
      ۱۴۰۲-۰۱-۲۳ در۲:۴۲ ق٫ظ

      باسلام مشکل کمبود اکسیژن اگرسالنی خالی شده باشد وازدوباره جوجه ریزی کنی باتوجه به بسته کردن درب پنجره ها وضدعفونی به مشکل کمبود اکسیژن خورده وهیترتایم کمی روشن وچندبارشیربرقی گاز تایم کوتاه وصل کرده روشن و بعد خطا داده خاموش میگردد

  19. توسط هادی گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۷-۱۰ در۱:۱۴ ب٫ظ

    با سلام و خسته نباشید رنگ هایی مثل قرمز زدر ابی و سبز بیانگر چه خطایی هستند ک در رله به وجود میآید؟

  20. توسط بهرام عبد الهی گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۷-۱۵ در۰:۱۴ ق٫ظ

    باسلام وعرض ارادت مشعل دو گانه سوز پارس ۱۵۰۰۰۰۰ کیلو کالری بارله lfl1 -635 زیمنس پس از اتوماتیک خاموش شدن شعله وفن همزمان باهم شعله کوجکی روی شعله پخش کن برای حدود ۱۵ثانیه مانده وباعث روشن شدن لامپ رله میشود میخواستم سوال کنم

    ایااگر فن بعد از خاموش شدن شعله ۱۰ ثانیه کار میکرد این ایراد رفع میشد یا نه اگر درست است تغییرات را چگونه انجام دهم با تشکر

  21. توسط محمود کیانپور گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۷-۲۷ در۰:۵۶ ق٫ظ

    سلام
    مشعل گاز ایران رادیاتور دارم مدل PGN1A چند لحضه بعد از روشن
    شدن خاموش میشود خواهشن راهنمای
    فرمایید
    ۰۹۱۴۳۵۵۰۱۸۶

  22. توسط رحیمی گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۷-۲۷ در۱:۰۳ ق٫ظ

    سلام وعرض ادب
    نقشه برق ودیاگرام مشعل روتاری همورتی
    همچنین نحوه وایرینگ POOLE DORSET رو میخوام.

  23. توسط مهیار گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۸-۱۲ در۰:۴۹ ق٫ظ

    با عرض سلام و خسته نباشید یه سوال از اساتید داشتم. علت بیرون اومدن دود سفید از اطراف دهانه مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور چی هستش؟

  24. توسط ابوذر گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۸-۰۹-۰۸ در۱۱:۱۰ ب٫ظ

    سلام علت سوزاندن چشم هنگام روشن بودن هیترگازی البرز بدون دودکش چیه

  25. توسط shari گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۹-۰۳-۲۶ در۲:۱۰ ب٫ظ

    با سلام. دلیل پس زدن شعله یا عقب زدن شعله از داخل کوره دیگ و دود کردن و داغ شدن بدنه درب بویلر و مشعل و بعدش الارم زدن و خاموش شدن مشعل .در بویلر های با مشعل گازسوز چیه لطفا راهنمایی کنید؟

    1. توسط مهندس حسن خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۹-۰۳-۲۸ در۱۰:۱۵ ق٫ظ

      با سلام.
      در بویلر های شعله برگشتی یا Reverse Flame با وجود تنظیم بودن شعله مشعل ، بدلیل طراحی نامناسب بویلر ، امکان پس زدن شعله مشعل می باشد.
      در این حالت با وجود تنظیم بودن شعله مشعل ولیکن درب دیگ دچار تغییر رنگ می شود.ولی در صورت استاندارد بودن بویلر و مشعل ، اساس کار بر تنظیم نبودن مشعل می باشد.در صورت تنظیم نبودن مشعل آسیب های جبران ناپذیری همچون آسیب دیدگی لوله های آتشخوار بویلر و تعویض لوله و یا آسیب دیدگی درام یا محفظه داخلی بویلر می باشد. بنابراین توصیه ما تنظیم مشعل هر ۶ ماه یکبار توسط متخصصین و تجهیزات مناسب تنظیم نمایید.

  26. توسط araz گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۹-۰۳-۲۶ در۲:۱۱ ب٫ظ

    سلام خسته نباشید یه سوال داشتم میخواستم ببینم میله یونیزه مشعل چند مدل داریم و چطور میشه جریان رسیده از یونیزه رو تقویت کرد ؟ ما یه مشعل داریم که یونیزه کامل تو آتش قرار میگیره ولی رله مشعل ، یونیزه رو نمیبینه . رله رو عوض کردم ، سیم رو هم کنترل کردم ، بعضی وقتا شعله مشعل رو میبینه اونم وقتی شعله پیلوت کوچیک و ضعیفه که با اومدن شعله بزرگ مشعل خاموش میشه . ممنون میشم راهنماییم بکنید.

    1. توسط مهندس حسن خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۹-۰۳-۲۸ در۱۰:۱۵ ق٫ظ

      با سلام ، دلیل استفاده از میله یونیزه جهت تشخیص رله مشعل بابت وجود شعله بصورت اتوماتیک می باشد. که رله بتواند در کمترین حالت ممکن که مطابق با استاندارد کمتر از ۴ ثانیه می باشد ، تشخیص عدم وجود شعله دهد و شیربرقی گاز مشعل را قطع کند. در صورت عدم انجام صحیح این کار ، گاز به داخل محفظه احتراق جمع شده و خطر انفجار دیگ بشدت بالا می رود.
      اینکه کنترلر مشعل شعله را تشخیص نمیدهد و میله یون درست عمل نمی کند ، باید علت آن مشخص شود. بر اساس رله های موجود مقدار جریان یونیزاسیون متغیر می باشد که ممکن است در برخی ۲۰ میکرو آمپر و برخی دیگر ۷۰ میکرو آمپر ذکر شده باشد. ابتدا می بایست فاصله میله یونیزاسیون طبق مشخصات مشعل ساز و جریان استاندارد میله یونیزاسیون مطابق با رله مشعل رعایت شود و میله یون بنحوی تنظیم شود که موارد ذکر شده را پاس نماید. بنابراین خواهشمند است موارد ذکر شده را مطابق داکیومنت سازنده مشعل و مشخصات فنی رله مشعل توسط کارشناسان مجرب مورد بررسی و تنظیم قرار گیرد.

  27. توسط Ghasem Es گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۹-۰۳-۲۶ در۲:۱۱ ب٫ظ

    با سلام و درود . یک مشعل پارس مشعل گازوییل سوز داریم که موتور فن و جرقه زن مشعل با هم روشن میشود. کل مدار تابلو برق مشعل را چک کردم مشکلی از بابت نقشه تابلو برق نداشتیم .لطفا راهنمایی بفرمایید.

    1. توسط مهندس حسن خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۹-۰۳-۲۸ در۱۰:۱۵ ق٫ظ

      با سلام ، سیکل استارت مشعل بصورت : ابتدا فن مشعل شروع به کار میکند ، بر اساس وضعیت موتور دمپر ، دمپر باز می شود و عمل پرج یا تصفیه هوای داخل محفظه احتراق دیگ صورت می گیرد . سپس دمپر به حالت مینیموم شده و سپس جرقه زن مشعل وارد مدار شده ، شیربرقی مشعل باز شده و پس از دیده شدن شعله توسط چشمی مشعل به کار خود ادامه میدهد.
      در صورت وارد مدار شدن جرقه زن در شروع سیکل استارت ، ترانس جرقه زن مشعل خواهد سوخت. برای مثال در رله های lfl پایه ۱۶ به ترانس جرقه زن برق می دهد. جهت عیب یابی و رفع عیب مشعل گازوئیلی می بایست وایرینگ و سیم کشی تابلو برق مشعل چک شود . ابتدا می بایست مدار تابلو برق مطابق با رله موجود بر روی مشعل جهت بررسی پایه برق دار کننده جرقه زن مورد بررسی قرار گیرد.

  28. توسط S.mr گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۹-۰۳-۲۶ در۲:۱۱ ب٫ظ

    سلام آیا امکان راه اندازی بویلر روغن داغ از طریق plc وجود دارد؟ میخواهیم رله مشعل حذف شود. آیا این شدنیه و راندمان کاری مشعل رو کاهش نمیده؟

    1. توسط مهندس حسن خلخالی گفته است :پاسخ
      ۱۳۹۹-۰۳-۲۸ در۱۰:۱۶ ق٫ظ

      باسلام و عرض ادب
      احتراما حذف رله مشعل و جایگزینی آن با سیستم PLC مطالقا ممنوع است . لیکن شما میتوانید از PLC در کنار رله مشعل جهت کنترل و رویت پارامترهای پروسه تولیدی خود استفاده بفرمایید . مجددا تاکید میگردد استفاده از PLC جهت جایگزینی رله مشعل فوق العاده – فوق العاده خطرناک بوده و مطابق با استانداردهای احتراق ممنوع است .

  29. توسط مرتضی یوسفی گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۹-۰۵-۱۱ در۸:۱۰ ق٫ظ

    یک سئوال داشتم و نیاز به راهنمایی تان دارم
    من برای پروژه ای در اطراف تهران یک مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور مورد JPE 80/2 میخواهم نصب کنم.
    مخزن ذخیره ماهیانه گازوئیل که حجم آن ۱۰ هزار لیتر است را بیرون موتورخانه (پشت دیوار موتورخانه در حیاط) در کف دفن کرده ام که زیر مخزن تقریبا ۶۰ سانتیمتر از مشعل بالاتر می باشد و لوله خروجی از مخزن ماهیانه را مستقیم به موتورخانه می آورم.
    بعلت محدودیت فضا در موتورخانه مخزن روزانه گازوئیل نمی خواهم بگذارم. آیا مشکلی پیش می آید یا می توانم لوله خروجی مخزن ماهیانه را مستقیم به مشعل برسانم؟
    ضمنا با توجه به اینکه مشعل خودش پمپ دارد آیا نیازی به لوله برگشت گازوئیل هست؟ اگر نیاز هست با توجه به اینکه مخزن ماهیانه بالاتر از مشعل هست چجوری باید لوله کشی کنم؟
    قطر لوله ورودی گازوئیل به مشعل را چقدر در نظر بگیرم؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

  30. توسط محمدرضا برادران گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۹-۰۹-۰۷ در۱۰:۵۴ ب٫ظ

    سلام و عرض ادب دوره آموزشی جدید رو امسال دارید؟

  31. توسط علی گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۹-۰۹-۲۲ در۴:۳۵ ب٫ظ

    با سلام و عرض ادب
    کاتالوگ یا نحوه تنظیم دمپر بویلر اخگر گاز را می خاستم ( مشعل در زمان تغییر وضعیت از HI به LOW از سرویس خارج میشود)

  32. توسط ایمان گفته است :پاسخ
    ۱۳۹۹-۱۱-۲۹ در۱۰:۱۸ ق٫ظ

    با سلام و درود . یک مشعل گازوییل سوز داریم که دارای رله tmg720-4 میباشد..در پشت رله جای ۳ عدد جامپر هست که جامپر شماره یک کات شده است..مشعل دارای موتور دمپر میباشد..براساس نقشه موجود در کاتالوگ این رله سیم کشی انجام شده است..و این اطلاع را دارم که برطبق این مدل سیم کشی و کات کردن ان جامپر باید عملیات پرچ دمپر ابتدا انجام شود..ولی پس از استارت مشعل رله درحالت ابی منتظر میماند و گویی منتظر اعلام از سوی دمپر برای تاییدیه حرکت مینیمم و ماکزیمم دمپر باشد..ولی دمپر حرکت نمیکند..(چون هیچ ولتاژی از رله سمت دمپر ارسال نمیشه که عملیات پاکسازی رو انجام بده).موتور فن و جرقه زن مشعل با هم روشن میشود. و پس مدتی الارم میدهد..کل مدار تابلو برق مشعل را چک کردم مشکلی از بابت نقشه تابلو برق نداشتیم .لطفا راهنمایی بفرمایید.

  33. توسط محمد گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۰-۰۲-۱۵ در۱۰:۲۹ ب٫ظ

    سلام و خسته نباشید
    آیا روی یک دیگ آب گرم در موتورخانه که دارای ماکسیمم فشار ۱۰ بار میباشد ولی روی ۶۰ درجه سانتیگراد ست شده است میتوان یک شیر اطمینان ترموستاتی نصب کرد؟؟
    ضمنا روی پلاک دیگ نوشته شده تولید حرارت تا ۴۰۰۰۰۰ کیلوکالری ولی روی پلاک شیر اطمینان نوشته ماکسیمم فشار حرارت ۲۵۰۰۰ کیلو کالری

    1. توسط behnam jamali گفته است :پاسخ
      ۱۴۰۰-۰۲-۱۸ در۳:۴۰ ب٫ظ

      با سلام
      بر روی دیگ های آبگرم معمولا از شیر اطمینان حرارتی استفاده می شود. در صورتی که فشار کاری از فشار تنظیم شده بالاتر رود ، عمل می کند. استفاده از شیر اطمینان ترموستاتی دارای استاندارد استفاده در دیگ نمی باشد.اگر هدف کنترل دمای آبگرم می باشد ، با استفاده از ترموستات می توان مشعل را در دماهای مورد نظر روشن و خاموش نمود.

  34. توسط قدرت اله علی بخشی گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۰-۰۲-۲۹ در۱۲:۴۳ ب٫ظ

    ضمن عرض سلام‌ نصب سیلندر ازت فقط برای تست نشت از شیربرقی مشعل میباشد ویا برای استارت اولیه هم هست

    1. توسط behnam jamali گفته است :پاسخ
      ۱۴۰۰-۰۲-۲۹ در۳:۱۹ ب٫ظ

      با سلام
      مطابق شرایط استاندارد ، استفاده از گاز ازت میبایست فقط در پروسه تست نشت یاب در شیربرقی ها مورد استفاده قرار گیرد.

  35. توسط باقری گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۰-۰۴-۳۰ در۵:۴۶ ب٫ظ

    سلام
    من دنبال المنت کوره ای AICHELIN هستم
    شما آشنایی با این سیستم کوره ها دارید ؟
    ممنونم

    1. توسط behnam jamali گفته است :پاسخ
      ۱۴۰۰-۰۵-۰۲ در۳:۵۱ ب٫ظ

      سلام
      بله در خدمتتون هستیم .
      لطفا با ما تماس بگیرید و درخواست کامل خودتون رو برای ما ارسال بفرمایید.

  36. توسط الماسی گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۰-۰۶-۱۰ در۱۱:۴۲ ق٫ظ

    سلام و عرض ادب
    مشعل بویلر فولادی(۱۵۰۰۰۰kc). هنگام تشکیل شعله بعداز ۲ثانیه خاموش میشه . فتوسل سالم هستش و سیستم گاز رسانی و پرشر گاز و هوا سالم هستش پرده هوا تنظیم هستش . میشه راهنمایی کنید مشکل از کجاست ممنونم

  37. توسط حسین گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۰-۰۸-۲۵ در۶:۲۹ ب٫ظ

    سلام وعرض ادب در مورد تنظیم بادامک ها رنج موتور دمپر برگر یک توضیح بدهی یا مقاله معرفی کنید ممنون

  38. توسط شهاب گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۰-۰۸-۲۶ در۹:۱۹ ب٫ظ

    با سلام و احترام .
    دوتا سوال داشتم از خدمتتان .
    سوال اول : ایا رله lfl شماره ۱.۶۳۵ سفید رنگ و خردلی رنگ باهم تفاوت دارند؟؟؟
    چون زمانی که سفید رنگ رو بر روی پایه گذاشتم بدون اینکه پایه ۴ به ۵ وصل شود فرمان فن شروع کار رله صادر شد
    سوال دوم : ایا سنسوری جهت سنجش میزان گاز co داخل کوره وجود دارد که قابل تنطیم باشد اگر از حد معینی بیشتر شد الارم دهد یا یک تیغه دهد.
    سپاس

  39. توسط سینا گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۰-۱۰-۲۰ در۱۰:۰۵ ب٫ظ

    سلام وقت بخیر دوستان ببخشید مطلب در مورد راه اندازی مشعل دارید اگه میشه لطف کنید معرفی کنید

  40. توسط علی گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۰-۱۱-۱۵ در۶:۵۲ ب٫ظ

    باسلام
    تشکر از سایت خوبتون
    مشعل بویلر کارخانه ما کاوه ۳ گانه سوز هست و زمانی که با گاز کار میکنه این ایراد رو داره
    زمانی که دستگاه رو خاموش میکنم مشعل روشن نمیشه داخل دیگ رو نگاه میکنم یه شعله خیلی کوچک تشکیل میشه و سیستم خطی میده و تا گاز رو قطع میکنم شعله خاموش میشه بعد استارت میزنم مشعل روشن میشه
    چرا اون شعله خیلی کوچک بعد قطع شدن برق تشکیل میشه؟
    راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. توسط behnam jamali گفته است :پاسخ
      ۱۴۰۰-۱۱-۲۱ در۱۰:۲۶ ق٫ظ

      باسلام
      این اتفاق فوق العاده خطرناکه . علت بروز این اتفاق خرابی شیر برقی ها و نشتی گاز از طریق آنها میباشد . پیش از هر اقدامی ابتدا مشعل مذکور را خاموش نموده و به هیچ عنوان دیگر روشن نفرمایید . در مرحله دوم درخصوص تعمیر و یا تعویض شیر برقی ها اقدام بفرمایید . در مرحله سوم از استاندارد بودن تجهیزات خط گاز بر اساس مبانی ایمنی مطمئن شوید . تجهیزاتی همچون شیرهای ریلیف – سیستمهای نشت یاب و … . درپایان پیشنهاد میکنیم پیش از هر اقدامی با یک تیم کارشناسی مجرب مشورت نمایید و از اعمال هرگونه تغییرات خودسرانه جدا خودداری فرمایید . باتشکر

  41. توسط حسن گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۰-۱۱-۲۰ در۸:۳۸ ق٫ظ

    سلام جناب مهندس مشعل چیلر های شعله مستقیم رو هم تنظیم میکنید؟

  42. توسط رضا گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۰-۱۲-۰۲ در۱:۱۳ ب٫ظ

    سلام وقتتون بخیر
    ی مشعل گازوییلی هست وقتی روشن میکنیم و بعدش فن می‌زنیم خیلی دود از اطراف مشعل و دریچه بازدید خارج میشه
    علتش گرفتی خروجی هوا گرم یا دودکش؟!

  43. توسط سیدهانی گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۱-۰۵-۳۱ در۰:۴۳ ق٫ظ

    سلام وقت بخیر
    دوره اموزش مشعل برگذار میکنید؟
    اگر برگزار میکنید لطفا زمان برگذاری و هزینه دوره و سرفصل ها رو اعلام بفرمایید تشکر

  44. توسط حاج افشین گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۱-۰۷-۲۹ در۱۰:۲۶ ق٫ظ

    سلام وقت بخیر.دیگ بخار ۵۰ هزار پوندی داریم.مشعلش هموورتی هستش.ماشین سازی اراک.۲تا مشعل داره.مشکل اینه ک ۱دونه از دمپرای گاز روی حالت اتومات باز میشه،ولی با بالا رفتن فشار بخار دیگه بسته نمیشه.فقط ۱دمپر درست عمل میکنه.میشه اگر امکان داره راهنمایی بفرمایین.اگر شماره ای هم داشته باشم ک بتونم تماس بگیرم،ممنونتون میشم.

    1. توسط behnam jamali گفته است :پاسخ
      ۱۴۰۱-۰۷-۳۰ در۴:۳۱ ب٫ظ

      سلام
      عرض ادب
      با شماره تلفن های شرکت – واحد فنی تماس بگیرید ، همکارانمون راهنماییتون میکنند.
      ۰۲۱-۴۴۲۵۹۲۷۸
      ۰۲۱-۴۴۲۵۹۲۸۵
      ۰۲۱-۴۴۲۵۹۳۵۴

  45. توسط سعید گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۱-۱۱-۰۷ در۱۲:۰۴ ب٫ظ

    سلام استاد
    یه سوال داشتم
    شعله پخش کن مشعل ما میسوزه و از این میره یعنی شعله قبل از شعله پخش کن شکل میگیره

  46. توسط امیر حیدری گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۱-۱۱-۱۱ در۱۱:۱۱ ق٫ظ

    سلام
    رله LFL1.635 با یو وی ساترنیک ۷۸۰ کار میکنه؟
    یو وی QRA2زیمنس چاپ ابی زدم جواب نمیده

  47. توسط امیر حیدری گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۱-۱۱-۱۱ در۱۱:۱۲ ق٫ظ

    سلام
    رله LFL1.635 با یو وی ساترنیک ۷۸۰ کار میکنه؟
    یو وی QRA2زیمنس چاپ ابی زدم جواب نمیده.

  48. توسط محمد گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۱-۱۱-۲۶ در۱:۴۴ ق٫ظ

    سلام کاتالوگ مشعل هامورتی ew1 رو لطفا بفرستيد

  49. توسط کاوه دینی گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۱-۱۲-۱۵ در۱:۳۸ ق٫ظ

    با سلام . مشعل ۳تا۵دوگانه سوز ایران رادیاتور دارم که به راحتی استارت می‌کنه و روشن میشه همه چیز درسته اما معمولاً ۸ ساعت گاهی بیشتر گاهی کمتر . ریست می‌کنه واقعا گیج شدم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید. به کمک نیاز دارم

    1. توسط behnam jamali گفته است :پاسخ
      ۱۴۰۱-۱۲-۱۵ در۱۲:۰۵ ب٫ظ

      سلام
      در مواقعی که از عملکرد صحیح قطعات مشعل اطمینان دارید و در اکثر اوقات در طول شب مشعل خاموش میشود ، مشکل اصلی افت فشار گاز می باشد.
      با تشکر

  50. توسط حامد امیرکنعانی گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۱-۱۲-۱۸ در۱۰:۱۸ ق٫ظ

    سلام
    لطفا راهنمایی کنید برای تبدیل گاز شهری به گاز مایع جهت استفاده برای سوخت خودرو از چه دستگاهی میشود استفاده کرد؟؟؟
    برای مصرف شخصی در منزل میخوام

  51. توسط حسن گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۲-۰۱-۰۹ در۱۱:۴۰ ق٫ظ

    سلام قیمت مشعل سه مرحله برای کار با شیشه /تبلیغ تو سایت اپارات دیدم //قیمت میفرماییدhttps://www.aparat.com/v/28eGn

  52. توسط حسن گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۲-۰۱-۰۹ در۱۱:۴۲ ق٫ظ

    سلام قیمت مشعل سه مرحله برای کار با شیشه /تبلیغ تو سایت اپارات دیدم //قیمت میفرماییدhttps://www.aparat.com/v/28eGn

  53. توسط مهاجری گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۲-۰۱-۲۳ در۲:۴۴ ق٫ظ

    باسلام مشکل کمبود اکسیژن درسانهای مرغداری خصوصا.اگرسالنی خالی شده باشد وازدوباره جوجه ریزی کنی باتوجه به بسته کردن درب پنجره ها وضدعفونی به مشکل کمبود اکسیژن خورده وهیترتایم کمی روشن وچندبارشیربرقی گاز تایم کوتاه وصل کرده روشن و بعد خطا داده خاموش میگردد

  54. توسط صالح علمی گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۲-۰۲-۰۲ در۲:۵۴ ب٫ظ

    سلام
    علت خروج دود سفید از اطراف دهانه مشعل گازی ایران رادیاتور همراه با بوی سوختن لاستیک چیست؟

    1. توسط behnam jamali گفته است :پاسخ
      ۱۴۰۲-۰۲-۰۵ در۱۲:۰۸ ب٫ظ

      سلام
      یکی از علل این موضوع زیاد بودن مقدار هوای ورودی مشعل می تواند باشد.
      جهت بررسی موضوع از کارشناس مشعل کمک بگیرید.
      با تشکر

  55. توسط آرمین گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۲-۰۲-۰۶ در۴:۵۶ ب٫ظ

    با سلام قیمت های مشعل های رکوپراتور سرخود یا خود بازیابتون قیمتش چند هست وچطور میشه تو کوره های فولاد استفاده کرد

    1. توسط behnam jamali گفته است :پاسخ
      ۱۴۰۲-۰۲-۱۳ در۱۲:۱۹ ب٫ظ

      سلام
      لطفا درخواستتون رو با ذکر ظرفیت حرارتی ، کاربری ، تعداد درخواستی ارسال بفرمایید ، کارشناسان فروش ما در خدمتتون هستند.

  56. توسط احمد آرین گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۲-۰۲-۲۱ در۲:۵۱ ب٫ظ

    سلام وقت بخیر
    رله مشعل گازی قرمز شده و دیگر استارت نمیکند،
    رله را عوض میکنیم استارت میکند ولی یک روز کامل کار نمیکند و دوباره قرمز میشود،علت چیست؟

  57. توسط علیرضا کامیابی گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۲-۰۴-۲۶ در۸:۵۰ ق٫ظ

    سلام
    آیا امکان استفاده از رله شکوه tmg740 بدون نصب پرشر سوئیچ و ترموستات هست و میشود اینا رو جمپر زد؟

  58. توسط محمد حسن پور گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۲-۰۶-۱۳ در۹:۵۱ ب٫ظ

    سلام و وقت بخیر
    ما در کارگاه آبکاری آلومینیوم دارای پنج وان آهنی آب با ظرفیت ۷۰۰۰لیتر آب و مایعات دیگر داریم که با مشعل گازی که توسط یک لوله در قسمت پایین وان کار شده تا دمای تقریبی ۷۰ الی ۸۰ درجه گرم میشود اگه بخواهیم به ای مشعل های گازی از دیگ بخار استفاده کنیم دیگ با چه ظرفیتی جوابگوی این پنج وان می‌باشد و همچنین آیا میتوان از لوله های موجود که با قطر ۳۰ سانتی متر به طول ۷متر با ضخامت ۱۵میلیمتر می‌باشد به جای کویل بخار استفاده کرد یا نه ممنون میشم از راهنماییتون

  59. توسط محمد حسن پور گفته است :پاسخ
    ۱۴۰۲-۰۶-۱۴ در۸:۳۵ ب٫ظ

    باسلام و وقت بخیر خدمت شما
    ما در یک کارگاه آبکاری آلومینیوم تعدادی وان آب و اچانت و چربی گیر داریم که در حال حاضر توسط مشعل های گازی تا دمای ۷۰الی ۸۰درجه سانتیگراد گرم میکنیم و قصد خرید دیگ بخار داریم میخواستم ازتون راهنمایی بگیرم
    برای گرم کردن ۶وان ۷۰۰۰لیتری تا دمای ۸۰درجه سانتیگراد چه ظرفیتی از دیگ بخار کار ما رو جواب میده ؟
    لطف میکنید کمکم کنید .

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین اخبار:

  • مبدل حرارتی

    مبدل های حرارتی جذب گرمای اتلافی دودکش بویلر

    از مبدل های حرارتی مختلفی برای جذب گرمای اتلافی...
  • وندور لیست وزارت نفت گاز و پتروشیمی

    وندور لیست تامین کنندگان مجاز شرکت های نفت گاز ...
  • صنایع اشتعال اراک

    نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش شرکت صنایع اشت...
  • دیگ بخار و آبگرم ماشین سازی اراک

    بویلر بخار و دیگ آبگرم شرکت ماشین سازی اراک: شر...
  • جشنواره بهاره سرویس مشعل موتورخانه

    سرویس مشعل های موتورخانه...
تعمیر قطعات مشعل

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید!

  • Instagram
  • telegram
  • aparat
  • LinkedIn

ارتباط با ما :

☎️021-44259278            ☎️021-44259354

☎️021-44259285            📠021-44289501

📞09120624630             📞09120616130

📌 تهران ، فلکه دوم صادقیه ، برج گلدیس ، طبقه 5 واحد 515

برترین ها :

تعمیرات مشعل                     تعمیرات بویلر

مقالات                                فیلم ها

تعمیر قطعات                        فروشگاه   

logo-samandehi

  • شبکه های اجتماعی

کلیه حقوق طراحی متعلق به شرکت اعتلای صنعت پارس می باشد.

بالا
ارتباط آنلاین با کارشناسان ما
Send via WhatsApp